Analysis of digital-marketing instruments used in the event tourism

Analysis of digital-marketing instruments used in the event tourism

Authors

  • Елизавета Юрьевна Пигарева Tver State University

Keywords:

digital- marketing, event Tourism, music festivals

Abstract

The article analyzes Internet marketing tools in relation to event tourism. On an example of sites of two festivals are chosen the most effective channels of promotion

Author Biography

Елизавета Юрьевна Пигарева, Tver State University

ПИГАРЕВА Елизавета Юрьевна – аспирантка кафедры туризма и природопользования ТвГУ, e-mail: liz.pigareva@gmail.com

References

Бесплатный анализ сайта. URL: http://pr-cy.ru/ (дата обращения 10.04.2017).

Креативные технологии. URL: https://voxfree.wordpress.com/aisas-vsaidma/ (дата обращения 12.04.2017).

Нашествие – 7,8,9 июля. URL: http://nashestvie.ru/ (дата обращения 10.04.2017).

Что такое «Дикая мята». URL: http://mintmusic.ru/ (дата обращения 10.04.2017).

Digital Market Intelligence. URL: https://www.similarweb.com/ (дата обращения 10.04.2017).

Smmbox. Отложенный постинг и поиск контента. URL: https://smmbox.com/stats/ (дата обращения 10.04.2017).

Spywords – узнай ключевые запросы своих конкурентов. URL: http://spywords.ru/index.php.

Published

2019-02-28

How to Cite

1.
Пигарева ЕЮ. Analysis of digital-marketing instruments used in the event tourism. Вестник ТвГУ. Сер. география и геоэкология [Internet]. 2019 Feb. 28 [cited 2024 Nov. 13];(2):93-101. Available from: https://journal.tversu.ru/index.php/geo/article/view/215
Loading...